Керуючись вимогами Закону
України «Про організацію трудових
відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022№ 2136-IX, враховуючи вимоги законів України «Про
освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», Положення про ЗДО,
Санітарного регламенту ЗДО, а також
вимогами зазначених у листах Міністерства освіти і науки України від
02.04.2022 №1/3845-22 «Про рекомендації для працівників ЗДО на період
дії воєнного стану в Україні», наказу МОН «Порядок
проведення моніторингу якості освіти» від 16.01.2020 №54, «Гранично
допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних
типів та форм власності» від 20.04.2015 №446, наказу Державної служби якості освіти України «Методичні
рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти
у закладах дошкільної освіти (від 30.11.2020 №01-11/71), листів МОН від 07.07.2021 №1/9-344 «Планування
роботи закладу дошкільної освіти на рік”, від 29.03. 2022
№ 1/3737-22 «Про
забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах
воєнного стану в Україні», від
27.07.2022р. №1/8504-22 «Про окремі
питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році»,
від 15.06.2022 № 1/6435-22 «Щодо
забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами», від 08.06.22
№4/1196-22 «Про методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та
рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку», від 29.03.2022
№1/3737-22 «Про забезпечення
психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в
Україні», від 21.08.2023 1/12490-23 «Про окремі питання діяльності
закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році» та з урахуванням
обмежувальних заходів встановлених Урядом країни та місцевою владою в умовах воєнного
стану, педагогічний колектив дошкільного
закладу продовжить роботу над методичною проблемою «Формування гармонійного
розвитку, виховання і соціалізації особистості дитини та професійної компетентності педагога в
умовах реформування освіти» та вирішенням таких завдань:
1. Розвиток психоемоційної компетентності педагогів закладу дошкільної освіти.
2.
Національно-патріотичне
виховання дошкільників засобами художньо-мовленнєвої діяльності.
3.
Формування ціннісного ставлення до власного
здоров'я дошкільників шляхом партнерської взаємодії закладу дошкільної
освіти з сім’єю.
4.
Проведення
самооцінювання діяльності закладу освіти за напрямом «Освітнє середовище
закладу дошкільної освіти».
2. Склад творчої групи (2023-2024н.р.)
№ з/п |
П.І.П. |
Посада |
Обов’язки |
1. |
Камалова Ольга
Вікторівна |
Директор |
Голова творчої
групи |
2. |
Левчук Катерина
Михайлівна |
Вихователь |
Член творчої групи |
3. |
Суворова Марія
Володимирівна |
Вихователь |
Член творчої групи |
4. |
Іванків Оксана
Іванівна |
Асистент вихователя |
Член творчої групи |
3. План роботи творчої групи на 2023-2024 н.р
№ |
Зміст роботи |
Форма роботи |
Термін |
Відповідальний |
Відмітка про викон |
1. |
1. Ознайомлення з метою організації та напрямки роботи творчої
групи. 2.Обговорення плану роботи творчої групи на 2023/2024
навчальний рік.
|
Творча майстерня |
Вересень, 2023 р.
|
Директор
|
|
2.
|
1. Планування фізкультурно-оздоровчої
роботи з використанням ігор з елементами спорту |
Методичний
калейдоскоп |
Листопад 2023 р. |
Вихователі |
|
3. |
1.Методика навчання дітей української мови ( А.Богуш). |
Відеопрезентація |
Грудень, 2023 |
Вихователі |
|
4.
|
1. Створення оптимальних умов щодо патріотичного виховання дошкільників.
|
Міні-лекція Відеопрезентація
|
Лютий 2024 |
Вихователі
|
|
5. |
Підібрати та систематизувати добірку методичних статей,
у яких автори описують техніки самопідтримки в стресових умовах. |
Добірка
матеріалу |
Листопад 2023-грудень 2023 |
Вихователі |
|
6. |
Підбрати та узагальнити підбірку народних казок та
оповідань національно-патріотичного спрямування. |
Підбірка
літератури |
До 01.01. 2024 |
Вихователі |
|
7. |
1. Підготовка
метод. Рекомендацій з питань підтримки психологічного комфорту у ЗДО.
2. Круглий
стіл «Забезпечення емоційного
благополуччя здобувачів дошкільної освіти» |
Методичні
рекомендації
Презентація |
Квітень 2024 |
Вихователі |
|
1.
Спрямувати діяльність педагогічного колективу ЗДО
на реалізацію освітніх ліній Базового компоненту дошкільної освіти та завдань
комплексної освітньої програми «Українське дошкілля».
Виходячи з аналізу діяльності закладу за 2020/2021 навчальний рік, ураховуючи вимоги ст.11 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 № 2628-III, Положення про заклад дошкільної освіти (постанова КМУ від 12.03.2003 № 305 у редакції постанови КМУ від 27.01.2021 № 86), постанови МОЗ «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)» (від 22.09.2020 № 55), постанови КМУ «Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти» (від 10.04.2019 № 530), наказу МОН «Порядок проведення моніторингу якості освіти (від 16.01.2020 № 54), «Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності (від 20.04.2015 № 446), наказу Державної служби якості освіти України «Методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти (від 30.11.2020 № 01-11/71), листів МОН «Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік (від 07.07.2021 № 1/9-344), «Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році» (від 10.08.2021 № 1/9-406), «Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину (від 23.04.2020 № 1/9-219), «Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти» (від 25.06.2020 № 1/9-348), інших нормативно-правових актів, продовжить роботу над методичною проблемою «Формування гармонійного розвитку, виховання і соціалізації особистості дитини та професійної компетентності педагога в умовах реформування освіти» та вирішенням таких річних завдань:
1. Удосконалити роботу щодо формування математичної компетенції дітей дошкільного віку шляхом упровадження інноваційних методик і технологій, LEGO-конструювання.
2. Продовжити роботу щодо забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою в умовах завдань освітньої реформи «Нова українська школа» щодо гармонійного розвитку особистості дитини
3. Продовжити роботу щодо формування математичної компетентності дітей дошкільного віку шляхом впровадження інноваційних методик і технологій.
2. Склад творчої групи (2020-2021н.р.)
№ з/п |
П.І.П. |
Посада |
Обов’язки |
1. |
Камалова Ольга Вікторівна |
Директор |
Голова творчої групи |
2. |
Левчук Катерина Михайлівна |
Вихователь |
Член творчої групи |
3. |
Мухіна Ліна Анатоліївна |
Вихователь |
Член творчої групи |
3. План роботи
творчої групи на 2020-2021 н.р
№ |
Назва заходу |
Форма роботи |
Термін |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1. |
1.Ознайомлення з метою організації та напрямки роботи творчої групи 2.Обговорення плану роботи творчої групи на 2020/2021 навчальний рік |
Творча майстерня |
Вересень,2020р. |
Завідувач |
|
2. |
1.Обговорення ідей та теми «Інновації в дошкільному навчальномузакладі» 2. «Впровадження інновації в практику ДНЗ: за і проти». Обмірковування шляхів вирішення проблеми |
Методичний калейдоскоп |
Листопад, 2020р. |
Вихователі |
|
3. |
1.Зміст методики С.Лисенкової 2.Презентація інтегрованого заняття з мовлення з використанням схем, малюнків |
Міні-лекція Відеопрезентація |
Лютий, 2021р. |
Вихователі |
|
4. |
1. Підготовка метод рекомендацій по впровадженню передових педагогічних технологій |
Методичні рекомендації |
Квітень, 2021р. |
Вихователі |
|