Методична робота

                 

Основні завдання  педагогічного колективу Преображенського ЗДО
 на 2023-2024 навчальний рік:

Керуючись вимогами Закону України  «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022№ 2136-IX, враховуючи вимоги законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», Положення про ЗДО, Санітарного  регламенту ЗДО, а також вимогами зазначених у листах Міністерства освіти і науки України  від  02.04.2022 №1/3845-22 «Про рекомендації для працівників ЗДО  на період  дії воєнного стану в Україні», наказу МОН «Порядок проведення моніторингу якості освіти» від 16.01.2020 №54, «Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності» від 20.04.2015 №446, наказу Державної служби якості освіти України «Методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти (від 30.11.2020 №01-11/71), листів МОН від 07.07.2021 №1/9-344 «Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік”, від 29.03. 2022 № 1/3737-22 «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні», від 27.07.2022р. №1/8504-22 «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році», від 15.06.2022 № 1/6435-22 «Щодо  забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами», від 08.06.22 №4/1196-22 «Про методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку», від 29.03.2022 №1/3737-22 «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні», від 21.08.2023 1/12490-23 «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році» та з урахуванням обмежувальних заходів встановлених Урядом країни та місцевою владою в умовах воєнного стану,  педагогічний колектив дошкільного закладу продовжить роботу над методичною проблемою «Формування гармонійного розвитку, виховання і соціалізації особистості дитини  та професійної компетентності педагога в умовах реформування освіти» та  вирішенням таких завдань:

1.               Розвиток психоемоційної компетентності педагогів закладу дошкільної освіти.

2.                Національно-патріотичне виховання дошкільників засобами художньо-мовленнєвої діяльності.

3.                 Формування ціннісного ставлення до власного здоров'я дошкільників шляхом  партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти  з сім’єю.

4.                Проведення самооцінювання діяльності закладу освіти за напрямом «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти».

 2. Склад творчої групи (2023-2024н.р.)


№ з/п

П.І.П.

Посада

Обовязки

1.

Камалова Ольга Вікторівна

Директор

Голова творчої групи

2.

Левчук Катерина Михайлівна

Вихователь

Член творчої групи

3.

Суворова Марія Володимирівна

Вихователь

Член творчої групи

4.

Іванків Оксана Іванівна

Асистент вихователя

Член творчої групи

 3. План роботи творчої групи на 2023-2024 н.р


  Зміст роботи

Форма

роботи

Термін

Відповідальний

Відмітка про викон

1.

1. Ознайомлення з метою організації та напрямки роботи творчої групи.

2.Обговорення плану роботи творчої групи на 2023/2024 навчальний рік.

 

Творча

майстерня

Вересень,

2023 р.

 

Директор

 

 

 

 

 

2.

1.    Планування фізкультурно-оздоровчої роботи з використанням ігор з елементами спорту

Методичний калейдоскоп

Листопад

2023 р.

Вихователі

 

 

3.

1.Методика навчання дітей української мови ( А.Богуш).

Відеопрезентація

Грудень,

2023

Вихователі

 

4.

1. Створення оптимальних умов щодо патріотичного виховання дошкільників.

 

Міні-лекція

Відеопрезентація

 

Лютий

2024

Вихователі

 

 

5.

Підібрати та систематизувати добірку методичних статей, у яких автори описують техніки самопідтримки в стресових умовах.

Добірка матеріалу

Листопад

2023-грудень

2023

Вихователі

 

6.

Підбрати та узагальнити підбірку народних казок та оповідань національно-патріотичного спрямування.

Підбірка літератури

До 01.01.

2024

Вихователі

 

7.

1. Підготовка метод. Рекомендацій з питань підтримки психологічного комфорту у ЗДО.

 

2. Круглий стіл  «Забезпечення емоційного благополуччя здобувачів дошкільної освіти»

Методичні рекомендації

 

 

 

 

 

Презентація

Квітень 2024

Вихователі

 

 


Основні завдання  педагогічного колективу Преображенського ЗДО
 на 2021-2022 навчальний рік:

 Виходячи з аналізу діяльності закладу за 2020/2021 навчальний рік, ураховуючи   вимоги ст.11 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 № 2628-III, Положення про заклад дошкільної освіти (постанова КМУ від 12.03.2003 № 305 у редакції постанови КМУ від 27.01.2021 № 86), постанови МОЗ «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)» (від 22.09.2020 № 55), постанови КМУ «Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти» (від 10.04.2019 № 530), наказу МОН «Порядок проведення моніторингу якості освіти (від 16.01.2020 № 54), «Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності (від 20.04.2015 № 446), листів МОН «Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік (від 07.07.2021 № 1/9-344), заклад дошкільної освіти працюватиме над  вирішенням таких річних завдань:

 

1.     Спрямувати діяльність педагогічного колективу ЗДО на реалізацію освітніх ліній Базового компоненту дошкільної освіти та завдань комплексної освітньої програми «Українське дошкілля».

 2.                     Удосконалити роботу щодо формування математичної компетенції дітей дошкільного віку шляхом упровадження інноваційних методик і технологій, LEGO-конструювання.

 3.                     Продовжити роботу щодо забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою в умовах завдань освітньої реформи «Нова українська школа» щодо гармонійного розвитку особистості дитини.

 


Основні завдання  педагогічного колективу КЗ Преображенського ЗДО «Малятко» на 2020-2021 навчальний рік:

 Виходячи з аналізу діяльності закладу за 2020/2021 навчальний рік, ураховуючи   вимоги ст.11 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 № 2628-III, Положення про заклад дошкільної освіти (постанова КМУ від 12.03.2003 № 305 у редакції постанови КМУ від 27.01.2021 № 86), постанови МОЗ «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)» (від 22.09.2020 № 55), постанови КМУ «Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти» (від 10.04.2019 № 530), наказу МОН «Порядок проведення моніторингу якості освіти (від 16.01.2020 № 54), «Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності (від 20.04.2015 № 446), наказу Державної служби якості освіти України «Методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти (від 30.11.2020 № 01-11/71), листів МОН «Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік (від 07.07.2021 № 1/9-344), «Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році» (від 10.08.2021 № 1/9-406),  «Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину (від 23.04.2020 № 1/9-219), «Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти» (від 25.06.2020 № 1/9-348), інших нормативно-правових актів, продовжить роботу над методичною проблемою «Формування гармонійного розвитку, виховання і соціалізації особистості дитини  та професійної компетентності педагога в умовах реформування освіти» та  вирішенням таких річних завдань:

 1.                     Удосконалити роботу щодо формування математичної компетенції дітей дошкільного віку шляхом упровадження інноваційних методик і технологій, LEGO-конструювання.

 2.                     Продовжити роботу щодо забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою в умовах завдань освітньої реформи «Нова українська школа» щодо гармонійного розвитку особистості дитини

 3.     Продовжити роботу щодо формування математичної компетентності дітей дошкільного віку шляхом впровадження інноваційних методик і технологій.

 2. Склад творчої групи (2020-2021н.р.)

 

№ з/п

П.І.П.

Посада

Обов’язки

1.

Камалова Ольга Вікторівна

Директор

Голова творчої групи

2.

Левчук Катерина Михайлівна

Вихователь

Член творчої групи

3.

Мухіна Ліна Анатоліївна

Вихователь

Член творчої групи

 3. План роботи творчої групи на 2020-2021 н.р


Назва заходу

Форма роботи

Термін

Відповідальний

Відмітка про виконання

1.

1.Ознайомлення з метою організації та напрямки роботи творчої групи

2.Обговорення плану роботи творчої групи на 2020/2021 навчальний рік

Творча майстерня

Вересень,2020р.

Завідувач

 

2.

1.Обговорення ідей та теми «Інновації в дошкільному навчальномузакладі»

2. «Впровадження інновації в практику ДНЗ: за і проти». Обмірковування шляхів вирішення проблеми

Методичний калейдоскоп

Листопад, 2020р.

Вихователі

 

3.

1.Зміст методики С.Лисенкової

2.Презентація інтегрованого заняття з мовлення з використанням схем, малюнків

Міні-лекція

 

Відеопрезентація

Лютий, 2021р.

Вихователі

 

4.

1. Підготовка метод рекомендацій по впровадженню передових педагогічних технологій

Методичні рекомендації

Квітень, 2021р.

Вихователі

 


spacer