ПОГОДЖЕНО
наказ відділу освіти виконавчого комітету
Царичанської селищної ради від 30.11.2021 №137
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України 28.01.2002 № 57
(у редакції наказу Міністерства фінансівУкраїни 04.12.2016 № 1118)
Затверджений у сумі Один мільйон сімсот тридцять дев'ять тисяч
шістсот дев'яносто п'ять гривень 00 копійок (1739695,00 грн.)
(сума літерами і цифрами)
Начальник відділу освіти Виконавчого комітету Царичанської селищної ради
(посада)
Сергій КИТАЙГОРА
(підпис)
10 січня 2023 р.
(число, місяць, рік) М.П.
КОШТОРИС на 2023 рік
36710278 Преображенський заклад дошкільної освіти "Малятко" Царичанської селищної ради
(код за ЄДРПОУ та найменування бюджетної установи)
с. Преображенка, Дніпровський район, Дніпропетровська обл.
(найменування міста, району, області)
Вид бюджету селищний_________________________________________________________________________________,
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування бюджету 06 Відділ освіти Виконавчого комітету Царичанської селищної ради
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету_______________________________________________,
(код та назва програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (код та назва Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів) 0611010 Надання дошкільної освіти
(грн.)
Найменування Код Усього на рік "РАЗОМ
"
Загальний фонд Спеціальний фонд
1 2 3 4 5
НАДХОДЖЕННЯ - усього х 1687071 52624 1739695
Надходження коштів із загального фонду бюджету х 1687071 х 1687071
Надходження коштів із спеціального фонду бюджету, у тому числі: х 0 52624 52624
- надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством 25010000 х 52624 52624
Плата за послуги , що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю 25010100 х 52624 52624
Надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності 25010200 х 0 0
Плата за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України "Про оренду державного та комунального майна 25010300 х 0 0
Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) 25010400 х 0 0
- інші джерела власних надходжень бюджетних установ 25020000 х 0 0
(розписати за підгрупами)
Благодійні внески, гранти та дарунки 25020100 х 0 0
Надходження, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщення на них інших об'єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб 25020200 х 0 0
Надходження, що отримують державні і комунальні заклади професійної (професійно-технічної), фахової пердвищої та вищої освіти від розміщення на депозитах тимчасово вільних бюджетних коштів, отриманих за надання платних послуг, якщо таким заклдам законом надане відповідне право; надходження, що отримують державні і комунальні заклади фахової пердвищої та вищої освіти, наукові установи та заклади культури як відсотки, нараховані на залишок коштів на поточних рахунках, відкритих у банках державного сектору для розміщення власних надходжень, отриманих як плата за послуги, що надаються ними згідно з основною діяльністю, благодійні внески та гранти 2020300 х 0 0
- інші надходження , у тому числі: х 0 0
- інші доходи (розписати за кодами класифікації доходів бюджету) х 0 0
- фінансування ( розписати за кодами класифікації фінансування за типом боргового зобов"язання) х 0 0
- повернення кредитів до бюджету ( розписати за кодами програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, класифікації кредитування бюджету) х 0 0
х х х
ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ КРЕДИТІВ -усього х 1687071 52624 1739695
Поточні видатки 2000 1687071 52624 1739695
Оплата праці і нарахування на заробітну плату 2100 1130270 0 1130270
Оплата праці 2110 895813 0 895813
Заробітна плата 2111 895813 895813
Грошове забезпечення військовослужбовців 2112 0
Суддівська винагорода 2113 0 0
Нарахування на оплату праці 2120 234457 234457
Використання товарів і послуг 2200 556701 52624 609325
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 2210 25500 25500
Медикаменти та перев’язувальні матеріали 2220 2000 2000
Продукти харчування 2230 199056 52624 251680
Оплата послуг (крім комунальних) 2240 26000 26000
Видатки на відрядження 2250 2000 2000
Видатки на заходи соціального призначення 2260 0 0
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв 2270 301562 0 301562
Оплата теплопостачання 2271 0
Оплата водопостачання та водовідведення 2272 0
Оплата електроенергії 2273 100980 100980
Оплата природного газу 2274 200582 200582
Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг 2275 0
Оплата енергосервісу 2276 0 0
Дослідження і розробки, окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм 2280 583 0 583
Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм 2281 0 0
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку 2282 583 583
Обслуговування боргових зобов'язань 2400 0 0 0
Обслуговування внутрішніх боргових зобов'язань 2410 0 0
Обслуговування зовнішніх боргових зобов'язань 2420 0 0
Поточні трансферти 2600 0 0 0
Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям) 2610 0
Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів 2620 0
Поточні трансферти урядам іноземних держав та міжнародним організаціям 2630
Соціальне забезпечення 2700 0 0 0
Виплата пенсій і допомоги 2710 0
Стипендії 2720 0
Інші виплати населенню 2730 0
Інші поточні видатки 2800 100 100
Капітальні видатки 3000 0 0 0
Придбання основного капіталу 3100 0 0 0
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування 3110 0 0
Капітальне будівництво (придбання) 3120 0 0 0
Капітальне будівництво (придбання) житла 3121 0
Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів 3122 0
Капітальний ремонт 3130 0 0 0
Капітальний ремонт житлового фонду (приміщень) 3131 0
Капітальний ремонт інших об’єктів 3132 0
Реконструкція та реставрація 3140 0 0 0
Реконструкція житлового фонду (приміщень) 3141 0
Реконструкція та реставрація інших об'єктів 3142 0
Реставрація пам'яток культури, історії та архітектури 3143 0
Створення державних запасів і резервів 3150 0
Придбання землі і нематеріальних активів 3160 0
Капітальні трансферти 3200 0 0 0
Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям) 3210 0
Капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів 3220 0
Капітальні трансферти урядам іноземних держав та міжнародним організаціям 3230 0
Капітальні трансферти населенню 3240 0
Надання внутрішніх кредитів 4110 0 0 0
Надання кредитів органам державного управління інших рівнів 4111 0
Надання кредитів підприємствам, установам, організаціям 4112 0
Надання інших внутрішніх кредитів 4113 0
Надання зовнішніх кредитів 4210 0
Нерозподілені видатки 9000 0
Керівник Ольга КАМАЛОВА
(підпис)
Головний бухгалтер Олена ОМЕЛЯН
(підпис)
10 січня 2023 р.
(число, місяць, рік)
М.П.***
** Сума проставляється за кодом відповідно до класифікації кредитування бюджету та не враховується у рядку "НАДХОДЖЕННЯ - усього"
*** Заповнюється розпорядниками нижчого рівня, крім головних розпорядників та національних закладів вищої освіти, яким безпосередньо встановлені призначення у державному бюджеті.
ПОГОДЖЕНО:
Голова первинної профспілкової організації
_____________________________Людмила ПРОДАН
1.1. Комунальний заклад Преображенський дошкільний навчальний заклад “Малятко” (далі – дошкільний заклад) заснований Юр”ївською сільською радою Царичанського району Дніпропетровської області на підставі рішення сесії сільської ради від 18.06.2009 року № 238 - 16/V, правонаступником прав та обов’язків якої є Царичанська селищна рада згідно рішення сесії № 358-18/VII від 23.12.2016 року.
1.2. Юридична адреса дошкільного закладу:
51022 Дніпропетровська область, Царичанський район,с. Преображенка, вул. Центральна, 35 а.
1.3. Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ПРЕОБРАЖЕНСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «МАЛЯТКО».
1.4. Виконавчий комітет Царичанської селищної ради або уповноважений ним орган здійснює фінансування дошкільного закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.
1.5. Дошкільний заклад в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України ”Про освіту”, ”Про дошкільну освіту”, Положенням про дошкільний навчальний заклад України (далі – Положення), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. № 305, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом.
1.6. Дошкільний заклад є юридичною особою та може мати печатку і штамп встановленого зразка.
1.7. Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.
1.8. Діяльність дошкільного закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти; збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей; формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту.
1.9. Дошкільний заклад самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством, Положенням та даним статутом.
1.10. Дошкільний заклад несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:
- реалізацію головних завдань дошкільної освіти, визначених Законом України ”Про дошкільну освіту”;
- забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту, рівня і обсягу;
- дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази.
1.11. Взаємовідносини між дошкільним закладом з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.
2. КОМПЛЕКТУВАННЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
2.1. Дошкільний заклад розрахований на 30 місць.
2.2. Групи комплектуються за віковими ознаками (одновікові, різновікові).
2.3. У дошкільному закладі функціонують групи загального розвитку.
2.4. Дошкільний заклад має групи з денним режимом перебування дітей.
2.5. Наповнюваність груп дітьми становить:
- для дітей віком від одного до трьох років - до15 осіб;
- для дітей віком від трьох до шести (семи) років – до 20 осіб;
- різновікові – до 15 осіб;
- в оздоровчий період – до 15 осіб.
2.6. Для зарахування дитини у дошкільний заклад необхідно пред’явити: медичну довідку про стан здоров’я дитини, медичну довідку про епідеміологічне оточення, свідоцтво про народження дитини, документи для встановлення батьківської плати.
2.7. За дитиною зберігається місце у дошкільному закладі у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також на літній період (75 днів).
2.8. Відрахування дітей із дошкільного закладу може здійснюватись за бажанням батьків, або осіб, які їх замінюють; на підставі медичного висновку про стан здоров’я дитини, що виключає можливість її подальшого перебування в дошкільному закладі цього типу; у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом 2-х місяців.
2.9. Термін письмового повідомлення батьків або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини становить 10 діб.
3. РЕЖИМ РОБОТИ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
3.1. Режим роботи дошкільного навчального закладу встановлюється його засновником за погодженням з відповідними органами управління освітою та охорони здоров’я.
4. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
4.1. Навчальний рік у дошкільному закладі починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 01 червня до 31 серпня (оздоровчий період) у дошкільному закладі проводиться оздоровлення дітей.
4.2. Навчальний заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який
складається на навчальний рік та період оздоровлення.
4.3. План роботи дошкільного навчального закладу схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується керівником дошкільного закладу і погоджується з відповідним органом управління освітою. План роботи закладу на оздоровчий період погоджується територіальною санітарно- епідеміологічною службою.
4.4. У дошкільному закладі визначена українська мова навчання і виховання дітей.
4.5.Навчально-виховний процес у дошкільному закладі здійснюється за програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України.
5. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
5.1. Порядок забезпечення продуктами харчування через торгівельну мережу. Умови постачання відповідають санітарно-гігієнічним правилам і нормам.
5.2. Харчування дітей у дошкільному навчальному закладі та його кратність залежить від режиму роботи закладу та тривалості перебування в ньому дітей.
5.3. Контроль за організацією та якістю харчування, вітамінізацією страв, закладкою продуктів харчування, кулінарною обробкою, виходом страв, смаковими якостями їжі, санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотриманням термінів реалізації продуктів покладається на медичного працівника та керівника дошкільного закладу.
5.4. Порядок встановлення плати за харчування дитини в комунальному дошкільному навчальному закладі визначається Кабінетом Міністрів України.
6. МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
6.1. Медичне обслуговування дітей дошкільного закладу здійснюється на безоплатній основі КЗ «Царичанська центральна районна лікарня» на підставі договору.
6.2. Медичний персонал здійснює лікувально-профілактичні заходи, в тому числі
проведення обов’язкових медичних оглядів, контроль за станом здоров’я, фізичним
розвитком дитини, організацією фізичного виховання, загартуванням, дотриманням
санітарно-гігієнічних норм та правил, режимом та якістю харчування.
6.3. Дошкільний заклад надає приміщення і забезпечує належні умови для роботи
медичного персоналу та проведення лікувально - профілактичних заходів.
7. УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
7.1. Учасниками навчально-виховного процесу у дошкільному закладі є: діти дошкільного віку, керівник, педагогічні працівники, медичний працівник, помічники вихователів, няні-санітарки, батьки або особи, які їх замінюють, фізичні особи, які надають освітні послуги у сфері дошкільної освіти.
7.2. За успіхи у роботі встановлюються такі форми матеріального та морального заохочення учасників навчально-виховного процесу: подяка, грамота, грошова винагорода.
7.3. Права дитини у сфері дошкільної освіти:
- безпечні та нешкідливі для здоров’я умови утримання, розвитку, виховання і навчання;
- захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдає шкоди її здоров’ю, моральному та духовному розвитку;
- захист від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять здоров’ю дитини, а також фізичного та психічного насильства, приниження її гідності;
7.4. Права батьків або осіб, які їх замінюють:
- обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу;
- звертатися до відповідних органів управління освітою з питань розвитку, виховання і навчання своїх дітей;
- брати участь в покращенні організації навчально-виховного процесу та зміцненні матеріально-технічної бази закладу;
- відмовлятися від запропонованих додаткових освітніх послуг;
- захищати законні інтереси своїх дітей у відповідних державних органах і суді.
Батьки або особи, які їх замінюють, зобов’язані:
- своєчасно вносити плату за харчування дитини в дошкільному закладі у встановленому порядку;
- своєчасно повідомляти дошкільний заклад про можливість відсутності або хвороби дитини;
- слідкувати за станом здоров’я дитини;
- інші права, що не суперечать законодавству України.
7.4. На посаду педагогічного працівника дошкільного закладу приймається особа, яка має відповідну вищу або середню спеціальну педагогічну освіту, забезпечує результативність та якість роботи, а також фізичний і психічний стан якої дозволяє виконувати професійні обов’язки.
7.6. Трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законами України ”Про освіту”, ”Про дошкільну освіту”, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них правилами внутрішнього трудового розпорядку.
7.7. Педагогічні працівники мають право:
- на вільний вибір педагогічно доцільних форм, методів і засобів роботи з дітьми;
- брати участь у роботі органів самоврядування закладу;
- на підвищення кваліфікації, участь у методичних об’єднаннях, нарадах тощо;
- проводити в установленому порядку науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу;
- вносити пропозиції щодо поліпшення роботи закладу;
- на соціальне та матеріальне забезпечення відповідно до законодавства;
- об’єднуватися у професійні спілки та бути членами інших об’єднань громадян, діяльність яких не заборонена законодавством;
- на захист професійної честі та власної гідності;
- інші права, що не суперечать законодавству України.
7.8. Педагогічні працівники зобов’язані:
- виконувати статут, правила внутрішнього розпорядку, умови контракту чи трудового договору;
- дотримуватися педагогічної етики, норм загальнолюдської моралі, поважати гідність дитини та її батьків;
- забезпечувати емоційний комфорт, захист дитини від будь- яких форм експлуатації та дій, які шкодять її здоров’ю, а також від фізичного та психологічного насильства;
- брати участь у роботі педагогічної ради та інших заходах, пов’язаних з підвищенням професійного рівня, педагогічної майстерності, загальнополітичної культури;
- виконувати накази та розпорядження керівництва;
- інші обов’язки, що не суперечать законодавству України.
7.9. Педагогічні та інші працівники приймаються на роботу до дошкільного закладу керівником.
7.10. Працівники дошкільного закладу несуть відповідальність за збереження життя, фізичне і психічне здоров’я дитини згідно із законодавством.
7.11. Працівники дошкільного закладу у відповідності до статті 26 Закону України ”Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” проходять
періодичні безоплатні медичні огляди 1-2 рази на рік при Царичанській районній лікарні.
7.12. Педагогічні працівники дошкільного закладу підлягають атестації, яка здійснюється відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.
7.13. Педагогічні працівники, які систематично порушують Статут, правила внутрішнього розпорядку дошкільного закладу, не виконують посадових обов’язків, умов колективного договору (контракту) або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.
8. УПРАВЛІННЯ ДОШКІЛЬНИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
8.1. Управління дошкільним закладом здійснюється його засновником
8.2. Безпосереднє керівництво роботою дошкільного закладу здійснює його завідувач (директор), який призначається і звільняється з посади засновником за погодженням з органом управління освітою з дотриманням вимог чинного законодавства.
Керівник дошкільного закладу:
- відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України ”Про дошкільну освіту”, та забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту і обсягу;
- здійснює керівництво і контроль за діяльністю дошкільного закладу;
- діє від імені закладу, представляє його в усіх державних та інших органах, установах і організаціях, укладає угоди з юридичними та фізичними особами;
- розпоряджається в установленому порядку майном і коштами дошкільного закладу і відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази закладу;
- приймає на роботу та звільняє з роботи працівників дошкільного закладу;
- наказом призначає відповідальну особу за ведення трудових книжок, книги наказів закладу відповідно до діючих законодавчих актів;
- видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження, контролює їх виконання;
- затверджує штатний розклад за погодженням із засновником дошкільного закладу;
- контролює організацію харчування і медичного обслуговування дітей;
- затверджує правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції працівників за погодженням з профспілковим комітетом;
- забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил, техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників;
- контролює відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;
- підтримує ініціативу щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочує творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;
- організовує різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють;
- щороку звітує про навчально-виховну, методичну, економічну і фінансово-господарську діяльність дошкільного навчального закладу на загальних зборах (конференціях) колективу та батьків або осіб, які їх замінюють.
8.3. Постійно діючий колегіальний орган у дошкільному закладі – педагогічна рада. До складу педагогічної ради входять: керівник і його заступники, педагогічні працівники, медичні працівники, інші спеціалісти. Можуть входити голови батьківських комітетів. Запрошеними з правом дорадчого голосу можуть бути представники громадських організацій, педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів, батьки або особи , які їх замінюють.
Головою педагогічної ради є завідувач (директор) дошкільного закладу.
Педагогічна рада закладу:
- розглядає питання навчально-виховного процесу в дошкільному закладі та приймає відповідні рішення;
- організовує роботу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їх творчої ініціативи, впровадження досягнень науки, передового педагогічного досвіду;
- приймає рішення з інших питань професійної діяльності педагогічних працівників.
Робота педагогічної ради планується довільно відповідно до потреб дошкільного
закладу. Кількість засідань педагогічної ради становить не менше 4-х на рік.
8.4. Органом громадського самоврядування закладу є загальні збори колективу закладу та батьків або осіб, які їх замінюють, які скликаються не рідше одного разу на рік. Термін їх повноважень становить 1 рік.
Рішення загальних зборів приймаються простою більшістю голосів від загальної кількості присутніх.
- приймають Статут, зміни і доповнення;
- обирають раду дошкільного закладу, її членів і голову, встановлюють терміни її
- заслуховують звіт керівника закладу, голови ради дошкільного закладу з питань
статутної діяльності закладу, дають їй оцінку шляхом таємного або відкритого
- розглядають питання навчально-виховної, методичної та фінансово-господарської
діяльності дошкільного закладу;
- затверджують основні напрями вдосконалення роботи і розвитку дошкільного закладу.
8.5. У період між загальними зборами діє рада дошкільного закладу (функції ради у малокомплектному дошкільному закладі можуть виконувати загальні збори). Кількість засідань ради призначається за потребою. Засідання ради дошкільного закладу є правомірним, якщо в ньому бере участь не менше двох третин її членів (працівники дошкільного закладу, батьки, засновники, спонсори та інші). Рада закладу організовує виконання рішень загальних зборів, розглядає питання поліпшення умов для здобуття дошкільної освіти, зміцнення матеріально- технічної бази, поповнення й використання бюджету закладу, вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально- виховного процесу, погоджує зміст і форми з педагогічної освіти батьків, має інші функції, що не суперечать чинному законодавству.
8.6. У дошкільному закладі може діяти піклувальна рада – орган самоврядування, який формується з представників органів виконавчої влади, підприємств, установ, навчальних закладів, організацій, окремих громадян з метою залучення громадськості до вирішення проблем освіти, забезпечення сприятливих умов ефективної роботи дошкільного закладу.
Піклувальна рада створюється за рішенням загальних зборів або ради дошкільного закладу. Члени піклувальної ради обираються на загальних зборах дошкільного закладу і працюють на громадських засадах. Очолює піклувальну раду голова, який обирається шляхом голосування на її засіданні з числа членів піклувальної ради. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але, як правило, не менше ніж чотири рази на рік.
Основними завданнями піклувальної ради є:
- співпраця з органами виконавчої влади , підприємствами, установами, організаціями, навчальними закладами, окремими громадянами, спрямована на поліпшення умов утримання дітей у дошкільному закладі;
- сприяння зміцненню матеріально-технічної, культурно-спортивної, корекційно-
відновлювальної, лікувально-оздоровчої бази дошкільного закладу;
- сприяння залученню додаткових джерел фінансування дошкільного закладу;
- сприяння організації та проведенню заходів, спрямованих на охорону життя та
здоров’я учасників навчально-виховного процесу;
- організація дозвілля та оздоровлення дітей та працівників дошкільного закладу;
- стимулювання творчої праці педагогічних працівників;
- всебічне зміцнення зв’язків між родинами дітей та дошкільним закладом;
- сприяння соціально-правовому захисту учасників навчально- виховного процесу.
9. МАЙНО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
9.1. Майно дошкільного закладу включає будівлі, споруди, землю, комунікації, інвентар, обладнання, спортивний та ігровий майданчики, інші матеріальні цінності.
10. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
10.1. Джерелами фінансування дошкільного закладу є кошти:
- відповідних бюджетів у розмірі, передбаченому нормативами фінансування;
- батьків або осіб, які їх замінюють;
- добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб, інші надходження не заборонені чинним законодавством.
10.2. Дошкільний заклад за погодженням із засновником має право:
- придбавати, орендувати необхідне йому обладнання та інше майно;
- отримувати допомогу від підприємств, установ, організацій або фізичних осіб;
- здавати в оренду приміщення, споруди, обладнання юридичним та фізичним
особам для проводження освітньої діяльності згідно із законодавством.
10.3. Статистична звітність про діяльність дошкільного закладу здійснюється відповідно до законодавства.
10.4 Порядок ведення діловодства і бухгалтерського обліку в дошкільному закладі визначається законодавством, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України та інших центральних органів виконавчої влади, яким підпорядкову- ються дошкільні заклади. За рішенням засновника закладу бухгалтерський облік
здійснюється через бухгалтерію сільської ради.
11. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО
11.1. Основною формою контролю за діяльністю дошкільного закладу є державна атестація, що проводиться один раз на десять років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.
11.2. Контроль за дотриманням дошкільним закладом державних вимог щодо змісту, рівня й обсягу дошкільної освіти здійснюється відповідним органом управління освітою.
11.3. Зміст, форми та періодичність контролю, не пов’язаного з навчально-виховним процесом встановлюється засновником.
12. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО
12.1. Дошкільний навчальний заклад припиняє свою діяльність у встановленому законодавством порядку і вважається ліквідованим з моменту виключення його з державного реєстру України.
Структура та органи управління закладу освіти
Завідувач - Камалова Ольга Вікторівна
Освіта-вища
Cтаж роботи - 12 р.
Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою:
1. Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція )., К. – 2012.
Комплексні програми:
2. «Українське дошкілля» – програма розвитку дитини дошкільного віку , Т. – 2017.
Парціальні програми:
3. Грайлик», програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі. - Тернопіль «Мандрівець», 2014р.
4. «Казкова фізкультура»., програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку. - Тернопіль «Мандрівець», 2014р.
5. «Радість творчості»., програма з художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку.- Тернопіль «Мандрівець», 2013 р.
6. «Скарбниця моралі»., програма з морального виховання дітей дошкільного віку.- Тернопіль «Мандрівець», 2014р.
ВІДОМОСТІ
про кількісні та якісні показники кадрового забезпечення освітньої діяльності у сфері дошкільної освіти
Комунального закладу Преображенського дошкільного навчального закладу «Малятко»
Загальна інформація про кадрове забезпечення освітньої діяльності у сфері дошкільної освіти
№з/п | Перелік категорій працівників навчального закладу | Необхідно (осіб) | Фактично (осіб) | Відсоток від необхідного |
1. | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. | Усього працівників | 13 | 13 | 0% |
2. | Усього педагогічних працівників | 5 | 5 | 0% |
| з них: | | | |
| Мають відповідну освіту | 5 | 3 | 40% |
| Працюють у навчальному закладі за сумісництвом | - | - | - |
3. | Усього медичних працівників | 1 | 1 | 0% |
| з них: | | | |
| Мають відповідну освіту | 1 | 1 | 0% |
Завідувач Преображенського
дошкільного навчального закладу О.В.Камалова
Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти
с. Преображенка, с.Юріївка
Ліцензійний обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
Ліцензований обсяг - 35 осіб.
Фактична кількість осіб, які навчаються у дошкільному закладі – 30 особи.
Мова освітнього процесу
Мова освітнього процесу-українська
Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
Бойлер -1, який знаходиться на харчоблоці (функціонує);
Електрична плита -1(функціонує);
Електрична духова шафа -1(функціонує);
Пральна машина -1 (функціонує);
Електрична м’ясорубка -1 (функціонує);
Магнітофон-2 (функціонують);
Холодильник -2 (функціонують).
Умови доступності в закладі дошкільної освіти для навчання осіб з особливими потребами
У закладі дошкільної освіти створені умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.
Особам з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.
У закладі дошкільної освіти за потреби утворюються інклюзивні та/або спеціальні групи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. У разі звернення особи з особливими освітніми потребами або її батьків така група утворюється в обов’язковому порядку.
Особам з особливими освітніми потребами надаються психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
Завідувач Преображенського
дошкільного навчального закладу О.В.Камалова
Перелік додаткових освітніх та інших послух,їх вартість,порядок надання та оплати
Додаткові освітні та інші послуги в дошкільному навчальному закладі відсутні.
Правила поведінки здобувача
освіти в закладі дошкільної освіти
Правила поведінки
здобувача освіти в ЗДО базуються на законах України, наказах Міністерства
освіти і науки України та рішеннях органів місцевого самоврядування, Статуті
закладу.
Здобувачі освіти в ЗДО, вихованці, повинні
дотримуватись таких правил:
-Приходити вчасно
в дитячий садок.
-Вітатися з усіма
працівниками ЗДО.
-У всьому
слухатися вихователя.
-Якщо щось болить,
то обов’язково про це сказати вихователю.
-Берегти іграшки,
майно та книги.
-На прогулянці не
бруднити одяг.
-В групі голосно
не кричати та не бігати.
-Не ходити в
вологому одязі.
-Не ображати дітей
зі своєї групи.
-Слідкувати за станом свого одягу.
-Мати особисті
носові хустинки.
-Дотримуватися
вимог безпеки.
-Акуратно вішати
одяг в свою шафку.
Стаття 55. Права та обов’язки батьків здобувачів
освіти
Виховання в сім’ї
є першоосновою розвитку дитини як особистості. Батьки мають рівні права та
обов’язки щодо освіти і розвитку дитини.
Батьки здобувачів освіти мають право:
захищати
відповідно до законодавства права та законні інтереси здобувачів освіти;
звертатися до
закладів освіти, органів управління освітою з питань освіти;
обирати заклад
освіти, освітню програму, вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти;
брати участь у
громадському самоврядуванні закладу освіти, зокрема обирати і бути обраними до
органів громадського самоврядування закладу освіти;
завчасно
отримувати інформацію про всі заплановані у закладі освіти та позапланові
педагогічні, психологічні, медичні, соціологічні заходи, дослідження,
обстеження, педагогічні експерименти та надавати згоду на участь у них дитини;
брати участь у
розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального
навчального плану;
отримувати
інформацію про діяльність закладу освіти, результати навчання своїх дітей
(дітей, законними представниками яких вони є) і результати оцінювання якості
освіти у закладі освіти та його освітньої діяльності.
Батьки здобувачів освіти зобов’язані:
виховувати у дітей
повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та
етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих
і довкілля;
сприяти виконанню
дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів
навчання;
поважати гідність,
права, свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу;
дбати про фізичне
і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички
здорового способу життя;
формувати у дитини
культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма
народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних
політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального
походження, сімейного та майнового стану;
настановленням і
особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних
цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму,
толерантності, працелюбства;
формувати у дітей
усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та
законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;
виховувати у
дитини повагу до державної мови та державних символів України, національних,
історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до
історико-культурного надбання України;
дотримуватися
установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також
умов договору про надання освітніх послуг (за наявності).
Держава надає
батькам здобувачів освіти допомогу у виконанні ними своїх обов’язків, захищає
права сім’ї.
Органи державної
влади та органи місцевого самоврядування мають поважати право батьків
виховувати своїх дітей відповідно до власних релігійних і філософських
переконань, а суб’єкти освітньої діяльності мають враховувати відповідні
переконання під час організації та реалізації освітнього процесу, що не повинно
порушувати права, свободи та законні інтереси інших учасників освітнього
процесу.
5. Інші права та
обов’язки батьків здобувачів освіти можуть встановлюватися законодавством,
установчими документами закладу освіти і договором про надання освітніх послуг
(за наявності).
Фінансова діяльність:
Послуги з ведення фінансово-господарської діяльності та бухгалтерського обліку навчального закладу, складення фінансової та бюджетної звітності надаються центалізованою бухгалтерією Царичанської селищної ради згідно Статуту закладу.
Кошторис і фінансові звіти розмішуються на сайті відділу освіти виконавчого комітету Царичанської селищної ради.
ВІДОМОСТІ
про кількісні та якісні показники матеріально-технічного забезпечення освітньої діяльності у сфері дошкільної освіти
Комунального закладу Преображенського дошкільного навчального закладу
«Малятко»
Забезпечення приміщеннями навчально-виховного призначення і майданчиками
№ п/п | Найменування приміщень навчально-виховного призначення і майданчиків(відповідно до нормативів матеріально-технічного забезпечення та санітарно-гігієнічних вимог) | Кількість приміщень,майданчиків(одиниць) | Площа з розрахунку на одну дитину(кв.метрів) | Власні,в оперативному управлінні, наймі/ оренді приміщення,майданчики |
Ясельного віку | Дошкільного віку |
1 | Груповий майданчик | 1 | 3,3 | 2,5 | В оперативному управлінні |
2. | Спортивний майданчик | 1 | 13,3 | 13,3 | В оперативному управлінні |
3. | Ігрові кімнати | 2 | 3,2 | 2,24 | В оперативному управлінні |
4. | Спальні кімнати | 2 | 1,8 | 1,4 | В оперативному управлінні |
5. | Ділянка для овочів | 1 | 0,5 | 0,74 | В оперативному управлінні |
6. | Роздягальня | 2 | 1,2 | 0,8 | В оперативному управлінні |
Завідувач Преображенського
дошкільного навчального закладу О.В.Камалова
ВІДОМОСТІ
про навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності у сфері дошкільної освіти
Комунального закладу Преображенського дошкільного навчального закладу «Малятко»
Інформація про програмно-методичне забезпечення
№ з/п | Найменування навчальних програм та навчально-методичних посібників, які використовуються | Наявність (так/ні) | Ким затверджено (схвалено) | Рік затвердження (схвалення) |
1. | Базовий компонент дошкільної освіти. наук. | Так | Наказ МОН молодь спорту 22.05.2012 № 615 | 2012 |
Програми (комплексні, парціальні) |
Комплексні програми: |
2. | Українське дошкілля. Програма розвитку дитини дошкільного віку. | Так | Лист МОН України від 23.05.2017 № 1/11-4988 Лист МОН України від 13.06.2017 №1/9-322 | 2017 2017 |
3. | Впевнений старт. Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку. | Так | Лист МОН України від 01.08.2017 №1/11-7684) | 2017 |
4. | «Я у Світі» Базова програма розвитку дитини дошкільного віку. | Так | Протокол засідання Колегії № 3/2-2 від 21.03.2018 | 2008 |
5. | Світ дитинства Комплексна освітня програма для дошкільних навчальних закладів, | Так | Лист МОН України від 26.06.2015 № 1/11-8964 | 2016 |
Парціальні програми: |
6. | Радість творчості. Програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку. | так | Лист ІІТЗО 25.05.2012 № Г-106 | 2012 |
7. | Скарбниця моралі. Парціальна програма з морального виховання дітей дошкільного віку. | Так | Лист ІІТЗО 25.07.2014 № 14.1/12-Г-1359 | 2014 |
8. | Казкова фізкультура. Парціальна програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку. | Так | Лист ІІТЗО 11.06.2014 № 14.1/12-Г-869 | 2014 |
9. | Грайлик. Парціальна програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі. | Так | Лист ІІТЗО 31.03.2014 № 14.1/12-Г-501 | 2014 |
10. | Мудрі шахи. Програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шахи. | Так | Лист ІІТЗО 18.03.2015 № 14.1/12-Г-114 | 2015 |
11. | Англійська мова для дітей дошкільного віку. Програма та методичні рекомендації | Так | Лист ІІТЗО 18.06.2015 № 14.1/12-Г-528 | 2015 |
12. | Україна – моя Батьківщина. Парціальна програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку. | Так | Лист ІІТЗО 28.12..2015. № 2.1/12-Г-150 | 2015 |
Навчально-методичні, методичні посібники, методичні рекомендації, збірки, хрестоматії |
Загальні питання організації освітнього процесу і життєдіяльності дітей |
13. | Педагогічна рада у дошкільному навчальному закладі: технологія розробки, підготовка і проведення. Романюк | Так | Лист МОН України 21.11.2013 № 1/11-17878 | 2013 |
14. | Організація освітнього процесу в різновіковій групі дошкільного навчального закладу. | Так | Лист МОН України № 1/11-2643 від 17.02.2014 | 2014 |
15. | Моніторинг якості дошкільної освіти:кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини. | Так | Лист ІІТЗО 25.07.2014 № 14.1/12-Г-1358 | 2014 |
16. | Організаційно-розпорядча документація дошкільного навчального закладу. | Так | Лист ІІТЗО 22.06.2016 № 2.1/12-Г-404 | 2016 |
17. | Методика розвитку мовлення і навчання рідної мови дітей раннього віку. | Так | Лист ІІТЗО 12.05.2014 № 14.1/ 12-Г-682 | 2014 |
18. | Фізичне виховання, основи здоров’я і безпеки життєдіяльності дітей старшого дошкільного віку. | Так | Лист ІІТЗО 07.12.2011 № 1.4/18-Г-819 | 2011 |
19. | Дошкільникам – освіта для сталого розвитку. Гавриш Н. В., Пометун О. І., Саприкіна О. В. Ліра | Так | Лист ІІТЗО 15.05.2014 № 14.1/12-Г-692 | 2014 |
20. | Навчимо дітей плавати. | Так | Лист ІІТЗО 18.03.2015 № 14.1/12-Г-112 | 2015 |
21. | Планування занять з фізичної культури для дітей раннього та дошкільного віку. | Так | Лист ІІТЗО 11.11.2015 № 2.1/12-Г-76 | 2015 |
Дитина в соціумі |
22. | Дитина в довкіллі. | | Лист МОН України 12.07.2013 № 1/11-11414 | 2013 |
Дитина у світі культури |
23. | Рухливі ігри та ігрові вправи з елементами спортивних ігор для дітей старшого дошкільного віку. | Так | Лист ІІТЗО 20.02.2014 № 14.1/12-Г-150 | 2014 |
24. | Універсальні дидактичні ігри для дітей | Так | Лист ІІТЗО 05.05.2015 № 14.1/12-Г-255 | 2014 |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
Мовлення дитини |
25. | Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку: методичний посібник, предметні картинки. | Так | Лист МОН України 29.08.2013 № 1/11-13405 | 2013 |
26. | Готуємо руку дитини до письма. | Так | Лист МОН 31.03.2014 № 14.1/12-Г-502 | 2014 |
Навчальні посібники, альбоми, робочі зошити для дітей |
Особистість дитини |
27. | Дошколярик Комплект навчальної літератури. Частина ІV «Я сам»: - навчальний посібник для дітей старшого дошкільного віку; - методичні рекомендації. | Так | Лист ІІТЗО 05.03.2014 № 14.1/12-Г-321 | 2014 |
Дитина у природному довкіллі |
28. | Дошколярик. Комплект навчальної літератури. Частина І «Природа»: - навчальний посібник для дітей старшого дошкільного віку; - методичні рекомендації . | Так | Лист ІІТЗО 08.09.2011 № 14.1/12-Г-728 | 2011 |
Дитина у світі культури |
29. | Петриківський первоцвіт. Комплект навчальної літератури: - методичний посібник; - альбом майбутнього художника. 3-й рік життя; - альбом майбутнього художника. 4-й рік життя; - альбом майбутнього художника. 5-й рік життя; - альбом майбутнього художника. 6-й рік життя. Купрієнко В. І., Міхіна Н. О., Корінько І. Б. та ін. Мандрівець | Так | Лист ІІТЗО 12.07.2013 № 1/11-11412 | 2013 |
Завідувач Преображенського
дошкільного навчального закладу О.В.Камалова