Іванків Оксана Іванівна
Асистент вихователя закладу дошкільної освіти "Малятко"
Педагогічне кредо: " Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява"
Робота асистента вихователя та вихователів різновікової групи з інклюзивною формою навчання
🔔Свою роботу щодня в інклюзивній групі вихователі, асистент вихователя розпочинають із ранкової зустрічі. Ранкова зустріч педагога з дітьми – це ніби ранкова роса, блискавка, міні-гра комплексного характеру, яка допомагає дітям краще познайомитися, пізнати, зрозуміти себе і своїх друзів. Мета ранкової зустрічі — приготувати дітей до робочого дня.
🔔Супровід дитини з ООП під час режимних моментів
🔔Супровід асистентом вихователя дитини з ООП під час організованої навчальної діяльності
Ігри для зняття стресу у дітей під час повітряної тривоги
✍- Намагайтеся бути максимально спокійним у присутності дитини.
✍-Проговорюйте кожен крок та ваші плани та дії. Якщо ви прямуєте в бомбосховище, або евакуюєтеся з міста, поясніть дитині, що вдома небезпечно і що вам необхідно взяти найнеобхідніше.
✍-Особливо важливо пояснити дітям, як зараз важливо, щоб вони робили все, що просять батьки, без суперечок.
✍-Намагайтесь відволікати дитину доступними іграми, жартами, розмальовками тощо. Якщо ви знаходитесь у бомбосховищі, без доступу до олівців/ручок/ігор/розмальовок і т.п., можна рахувати людей навколо, шукати кольори (наприклад на одязі людей), обводити пальчиком свою руку, вчити вірш, розповідати казку, співати.
✍-Практикуйте разом з дітьми дихання, яке застосовують у стресових ситуаціях і за панічних атак: вдих-затримка дихання-видих-затримка дихання.
✍-Обіймайте дитину, тримайте за руку. Це заспокоює навіть дорослих.
Корекційні ігри та вправи для дітей з особливими освітніми потребами
Тривога під час війни - нормальна реакція на небезпеку. Це емоційний стан із постійними очікуванням негативних подій.
Кілька постих та корисних порад як з нею впоратися.