Результати моніторингу якості освіти

 Діагностика підготовленості дітей старшого дошкільного віку Преображенського закладу дошкільної освіти «Малятко» до подальшого навчання за 2022-2023 навчальний рік        

Аналізуючи відвідані заняття, спостереження за організацією та проведенням різних режимних моментів, слід відмітити, що педагоги створюють необхідні умови для їх проведення. У своїй роботі вихователі надають перевагу інтегрованим, комплексним заняттям, практикують проведення традиційних занять. Враховуючи вік дітей, всі заняття проходили в цікавій ігровій формі, що сприяє активізації уваги дітей, підвищенню їх пізнавальної активності.

          В результаті групової та індивідуальної роботи з дітьми усіх вікових груп було виявлено, що рівень знань програмового змісту у дошкільників відповідає нормі:

 - високий рівень – 51%

 - достатній рівень –45%

 - середній рівень – 3%                                                              

 - низький рівень – 1%

      Відповідно листа Міністерства освіти і науки України № 1/9-535 від 06.11.2015 року «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі» в закладі дошкільної освіти здійснювалося  оцінювання розвитку дітей старшого дошкільного віку.

Діагностичне опитування проводив педагог старшої групи Левчук Катерина Михайлівна.  Кількість обстежених дітей старшого дошкільного віку – 7.

За результатами діагностичного опитування за  Базовим компонентом дошкільної освіти, проведених на початку та в кінці навчального року, педагог отримав такі результати:  

 

Загальні результати оцінювання рівня розвитку дітей за І та ІІ півріччя  (2022-2023н.р)

 

Рівень знань

І півріччя

ІІ півріччя

Високий

16%

62%

Достатній

61%

36%

Середній

22%

2%

Низький

1%

0%

 

 

Узагальнююча діаграма рівня засвоєння знань старшими дошкільниками 




Д
іагностика підготовленості дітей старшого дошкільного віку Преображенського закладу дошкільної освіти «Малятко» до подальшого навчання за 2020-2021 навчальний рік  

Основним завданням моніторингового дослідження було :

-          своєчасне оцінювання реального стану дошкільної освіти в старшій групі;

-          підвищення якості навчально – виховного процесу;

-          максимально об’єктивне прогнозування процесу розвитку освіти.

        Діагностування рівня знань дітей у 2020-2021 н.р. проводилось відповідно Базового компонента дошкільної освіти та програми «Українське дошкілля».

       Простежується позитивна динаміка за всіма лініями розвитку, що свідчить про ефективність навчально-виховної роботи з дітьми протягом року.

    Зробивши аналіз рівня компетентностей дітей раннього віку (3-й рік життя) можна зробити висновок, що робота вихователів на достатньому рівні.

     Але, поряд з цим слід більш доцільно використовувати компоненти розвивального предметно-ігрового середовища в групі, що дасть змогу забезпечити можливість розвитку у грі пізнавальних, соціальних, естетичних потреб дітей. Слабким залишається розвиток дрібної моторики рук, тому показники з образотворчої діяльності на середньому рівні: з метою підвищення сенсорного розвитку дітей слід поповнити сучасним обладнанням групові сенсорні зони.

    Активізувати роботу з мовленнєвого розвитку, особливо роботу в групах та індивідуально.

    При плануванні та проведенні навчально-виховної роботи з дітьми основним напрямком в роботі повинен бути особистісно-орієнтований на диференційний підхід до дітей, який виявляється в умінні вихователя:

- створювати сприятливу психологічну атмосферу в групі, більше уваги приділяти психологічним аспектам підготовки дітей до школи;

- встановлювати емоційне спілкування з однолітками, дорослими;

- розвивати вміння відтворювати знання в життєво-практичних ситуаціях.

    Водночас під час моніторингу  було вияв­лено деякі недоліки і надані методичні рекомендації вихователям групи старшого дошкільного віку.

З метою розвитку життєвої компетентності дітей більше часу під час занять відводити самостійній практичній діяльності дітей.

Вихователям груп посилити роботу щодо поповнення предметно-розвиваючого середовища, яке є стрижнем пізнавального розвитку особистості дитини, дидактичними іграми з правового, економічного і екологічного виховання дошкільників.

Більше уваги приділяти використанню сучасних методів і нетрадиційних методик з формування зв’язного мовлення у дітей.

Посилити роботу з формування мовленнєвої, художньо-продуктивної, природничо-екологічної, мовленнєвої, математичної компетенцій дошкільників.

Приділяти більш належну увагу вмінню дітей орієнтуватися на аркуші паперу.

З метою проведення роботи більш цікаво і ефективно, використовувати різноманітні інноваційні технології, сучасні види та форми роботи з дітьми.

Використовувати постійно в роботі з дітьми такі засоби і способи пізнання світу, як: екскурсії, зустрічі з цікавими людьми, дослідницька діяльність тощо.

Узагальнююча діаграма рівня засвоєння знань старшими дошкільниками   (2020-2021 н.р)






Діагностика підготовленості дітей старшого дошкільного віку КЗ Преображенського дошкільного навчального закладу «Малятко» до подальшого навчання за 2019-2020 навчальний рік

                            





 

 

 

 

                              

 

 

  

 

 

 



                             

 

 

 

 

 

spacer